sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Old memories

Kaivelin vanhoja ja vähän uudempia kuva arkistoista ja löytyi muutama, jotka ajattelin näyttää teillekin. :)

Pikku Ilana ja naapurin Jussi. Minun ensimmäinen ystäväni. :) <3
Olin lapsena rakastunut Jussiin ja meidän piti rakentaa maja Jussin vanhempien pihakoivuun ja asua siellä onnellisesti loppuelämä. Ei tämä elämä ihan sitten niin mennytkään. :D
Mie tykkään noista meidän kengistä, ja siitä kun ei näköjään paljon kamerasta välitetty.
Näitä kuvia pitäisi olla enemmän. Onhan näitä joitakin jossain äitini valokuva-albumeissa, mutta itselläni ei ole juurikaan lapsuuden ajan kuviani. 

Minulla on tooodella vähän kuvia jostain 2004-2010, ihan muutama kuvaa vain... Tässä ne melkein kaikki kokonaisuudessaan nyt on.

Hippi ajoilta Konemetsästä, olin tuolloin jotain 19vuotias.
Minulla on ollut pari kertaa rastat nuorempana, siinä kahdenkympin korvilla.
Kiva sishan letku jaloissa. Ihan makutupakkaa poltettiin siitä! :)

Minä ja Sabina
Tämä on otettu siltä ajalta kun asuin vielä Lappeenrannassa. Otettu ehkä 2009? Enpä ole varma. Tähän aikaan olin lihavimmillani, biletin rankasti ja söin vain jotain pasteijoita ja sipsejä. :D Että eipä ihme.

Sanja ja mie

2009 Jenni ja mie

Tämä on vuodelta 2009, sinä vuonna kun muutin Helsinkiin. Muutin loppukesästä, eli olin kuvan ottohetkellä asunut täällä puolisen vuotta. En oikein tuntenut ketään. Bileissä olin tutustunut/kaveerannut joidenkin tyyppien kanssa, kenen kanssa kävin välillä bileissä/ulkona, mutta en sellain "tuntenut" heitä kovinkaan hyvin. Ystävyytemme ei jatkunut, vaikka mukavia tyyppejä olikin kaikki. Nykyään moikataan jos nähdään, tai jos tunnistetaan.

Tämä on kesältä 2010
Vieressä ystäväni Riikka jotain riehuu. :D <3
Olin tähän aikaan koukussa rusketukseen ja olin juuri ottanut kestopigmentoinnit kulmiin.
Opiskelin meikkausta/maskeerausta ja olin Riikan kanssa melkein päivittäin jossain puistossa istumassa ja ihmettelemässä maailman menoa. Voi niitä aikoja. :)

Öh..hieno kuva! Olen Harrin (huippusuositun Harrin halloumisalaatin keksijän, reseptin pääset klikkamalla tästä) ja Tuomon, molemmat olivat ala-asteella kanssani samalla luokalla, Lappeenrannan Gigglin Marlinissa, kun meillä oli ala-asteen luokkakokous joskus muistaakseni kesällä 2010. :) Vitsit aika menee nopeasti...

Taitaa olla talvelta 2010. Opiskelin kosmetologiksi ja viikonloput hengailin aika pitkälti silloisen poikaystäväni ja hänen kavereidensa kanssa ja tietty omien kavereideni, ja tottakai biletettiin.

Tämä kuva on 2,5 vuoden takaa kesältä (2011), ystäväni Riikan (vasemmalla) synttäreiltä. :) Riikka, joko olet Suomessa?!? Pistä minulle viestiä, ikävä ja haluan nähdä sinut pian!

Lintsiltä 2011. Voi että kun tykkäsin tuosta pitkästä tukasta. Onneksi saan kohta (pidennysten muodossa) takaisin sen. :)

Minä isäni mökiltä. Tuohon aikaan juoksin paljon ja söin muutenkin todella terveellisesti. Sen kyllä huomaa rungostakin, ei ollut mitään ylimääräistä tuolloin. Tahdon tuon kunnon takaisin!

Juicyn yksi lempileluista - Rinkeli!

Homppupomppypyppyhyppykoikkaloikkanen, vai miten se meni!? 

Kissi!
Coco pentuna
Tää on niin hellyyttävä kuva. :) Kuva parin vuoden takaa.

Kokeilin ruskeaa tukkaa joskus syksyllä 2011 muistaakseni...

Ja sitten kyllästyin ruskeaan ja värjäsin tummanruskean. Olis varmaan ollut ihan kiva, jos olisi jaksanut lotrata itseruskettavan kanssa ja meikata päivittäin, mutta kun ei jaksa, niin minun kannattaa kyllä jatkossa pysyä tuossa vaaleassa sävyssä... :D
Tämä on siltä päivältä kun haimme Cocon, tai sitä seuraavalta itseasiassa...

Heh, viime kesältä. :) Oon edelleen ihan saman näköinen, eli puolessa vuodessa ei ole mitään radikaalia muutosta tapahtunut... Mitä nyt leikkasin puolet tukasta pois tuossa joulua ennen, mutta ei mitään sen ihmeellisempää. 
Lapsuudesta ei muuten ole mitään kuvia koneella, jossain albumeissa vain, kuten jo aiemmin tuossa mainitsin. Pitäisikin ihan skannata niitä edes joitakin koneelle ja pistää tänne jotkut parhaat muistot... :) Oli muuten aika kova penkominen näissäkin, kun piti ulkoiselta kovalevyltä noi vanhemmat kuvat kaikki kaivaa ja siellähän niitä kansioita on sitten vaikka muille jakaa. :D

Tämän napsaisin juurikin äsken, eli tuorein kuva minusta on sitten tässä.

Tän postauksen tekeminen oli jotenkin aika avartavaa ja terapeuttista. Mieleeni muistui asioita menneisyydestä, jota ei niin usein tule mietittyä. Lisäksi oli kiva katsella vanhoja kuvia ja henkilöitä, joita niissä esiinty... Joitakin kuvissa olevista henkilöistä en ole nähnyt vuosiin... Olette silti kaikki mielessäni ja muistoissani!

Rentouttavaa ja chilliä sunnuntaita kaikille! Minä lähden pian käyttämään koirat (taas) ulkona ja sitten voisinkin keittää päiväkahvit. :) Adios!

1 kommentti:

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)