keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Julkkisten bongausta

Jep jep, tiedän mitä lähimmät ystäväni (jotka ehkä vahingossa sattumat lukemaan tämän tekstin) ajattelevat tuosta otsikosta: Mitä Ilana tietää julkkiksista, ei mitään!
Ja se on aivan totta se, en mitään! Se on niin huvittavaa. Jos olen kävelemässä joskus H:n (tai kenen muun kanssa tahansa) jossain stadissa, tai missä vaan, saattaa hän tokaista:
H: "Näitsä kuka tos meni?!" 
Minä: "No en, kuka?!"
H: "No etsä muka nähnyt, se oli *******!!!!!"
Minä: "Öööö...Kuka v**** se ees on :DDD ??? "
H: "Mitä hittoa, ne se oli siinä ********* ja teki mm: ***** jne..."
Minä: "Jaa ai se oli se joka sillo siinä ****** tekemässä *************??"
H: "No ei tosiaan se, vaan se joka siinä sillo ********** muistat sä?"
Minä: "Aaaa joo nyt tiiän, ehkä. Luulen tietäväni! :D"
H: "Eli et tiedä."
Minä: "En ni."

Ja vastaavia keskusteluja on ollut sata kertaa. Se on niin huvittavaa. En tiedä ison maailman näyttelijöistäkään mitään, eikä ne minua kyllä kiinnostakaan. Koska katson telkkaria niin harvoin, en tunnista niin suomalaisia, kuin ulkomaalaisiakaan näyttelijöitä, urheilijoita, poliitikkoja jne. Se on ehkä vähän noloakin, osittain, mutta toisaalta se on helvetin siistiä, koska olen pärjännyt ihan hyvin ilman sitäkin turhaa tietämystä. Tosin, olenpahan saanut naurut monesti niskoilleni, kun en ole jotain "todella merkityksellistä henkilöä", tai mikä pahempaa-elävää, tai  kuollutta "legendaa" tietänyt.

Kerran olin ystäväni kanssa kahvilla Helsingissä, Kampin ylimmän kerroksen lempikahvilassani, kun ystäväni kysyi minulta:
R: "Näätsä kuka tos istuu?"
minä: "Ai kuka, toi tuolla?"
R: "No ei vaan tuo tuossa kaiteen vieressä."
minä: "Öö ai toi...No ei mitään havaintoa. Tutun näköinen kyllä, mutta en tiedä kuka se on?"
R: "Mitä hittoo, miten sä et tiedä?! Sä se kans et tiedä mitään!"
minä: "No en tiiäkkää ja mitä hittoa sitte!? No kuka se sit on?"
R: "UNIIKKI!!!!"
minä: "Jaahas, vai sillä tavalla. No ihmekös olikin tutun näköinen. Ai se on noin pieni sälli :D !"
R: "Siis en tajuu miten sä et tunnista ketään?!"
minä: "Mitä sitte, haha :D! Ei toikaa tiedä kuka mie oon." 

Vaikka en siis ollut, enkä ole vieläkään yhtään mitään sen erikoisempaa kuin kukaan muukaan. Kaikki paskoo ja on imenyt äidin tissii ihan samalla tavalla kun kaikki muutkin, joten turha leijuminen on vaan niin turhaa.


Uniikki
Kuvakaappaus kohteesta: basso.fi

Haluan tässä välissä huomauttaa, että Uniikki (käsittääkseni ja kuulemani mukaan) treenaa nykyisin aika kovasti(ellen ole sekoittanut johonkin toiseen tyyppiin) ja tästä tapauksesta on aikaa jo noin kolme vuotta, että ei mikään tuore juttu siis! Enkä halunnut tolla "pieni tyyppi" kommentilla loukata häntä, enkä ketään muutakaan, olen itsekin alle 160cm taskuraketti (H:n sanojen mukaan) että ei ole pituudella leijumista.

Lisää bongailua. Muutama vuosi takaperin, kun olin kovempi heilumaan yökerhoissa, eräs julkkis jonka jopa itse tunnistan, seurasi minua joka paikkaan. Tai ainakin siltä minusta tuntui. Nyt on nimittäin kyseessä sellainen tyyppi, jonka jopa minä tunnistan: Henry Saari!
Se oli klubeilla joissa itse kävin ja kerran kun lähdin ystävien kanssa Suomenlinnaan kesällä, se käveli satamassa vastaan. Meinasin mennä kysymään, että oltiin juuri viikko sitten samassa yökerhossa, nyt täällä satamassa, missä seuraavaksi? Ei ollut pokkaa mennä kysymään ja harmi vain, olisin saanut ainakin itse hyvät naurut tapahtuneesta. :D

Henry Saari
Kuvakaappaus kohteesta: iltalehti.fi

Tänä vuonna ja viime vuonna pari kertaa Jumbossa on tullut vastaan joitakin urheilijoita, joista olen itse tunnistanut vain Antti Pihlströmin, eli jääkiekkoilijan, jonka lempinimi on Pillu. Hieno lempinimi, tykkään kovasti! Ihan huippu! Tiedän että se luistelee helvetin lujaa ja että pelasi/pelaa Leijonissa. Yksi lempi pelaajistani, ehkä juuri sen nopeuden takia. Teknisyydestä en sano mitään, koska en jääkiekosta mitään ymmärrä, muuta kuin että se on siisti laji!

Antti Pihlström
Kuvakaappaus kohteesta: iltalehti.fi

Jääkiekosta puheen ollen, pelasin ensimmäistä kertaa eilen änäriä! Olin ensimmäisen 15min aivan hermona, kun en mitään osannut. Sitten valkkasin jonkun harjoittelupelin ja lätkin 3pelajaa maalivahtia vastaan ja opettelin syöttöjä ja lämäreitä. En ollut hyvä, en todellakaan. Mutta pelasin lopulta kuitenkin pelin H:ta vastaan (käskin H:n pelaamaan löysin rantein ja sanoin ettei saa pelata täysiä) ja kumpikaan ei lopulta tehnyt yhtään maalia (H olisi todellakin saanut jos olisi yrittänyt enemmän) ja lopulta tuli rankkarit ja minä sain yhden maalin ja H ei onneksi yhtään eli lopulta voitin (säälistä) ja olin liekeissä, vaikka tiesin, ettei olisi ollut mitään mahiksia, jos H olisi pelannut normaalisti. :)

Kerran v******* jotain eräässä yökerhossa Helsingissä Antti Kurhiselle (Henna Kalinaisen ex mies) kun se avautui jotain, niin menin pätee jotain siihen sen nenän eteen. Tyyppi meni hiljaseks ja minä lähdin nauraen pois paikalta. Olin muistaakseni erittäin nokkelalla tuulella, mutta en muista yhtään mistä puhuimme silloin. Tai minä puhuin, lähinnä. Muistan vain sen ilmeen, taisi olla järkyttynyt kun minä sanoin mielipiteeni vähän liian päin näköä, kirjaimellisesti.

Yleensä jos näen julkkiksia, en mene juttelemaan enkä pyytelemään yhteiskuviin, vaan olen oma itseni ja sillä paikalla missä satun klubilla olemaan, tai lähden pois, jos paikalle tulee joku tyyppi, jonka seura ei hirveästi kiinnosta. Yleensä olen saanut monesta tyypistä käytöksen mukaan ylimielisen kuvan, mutta koomikko Ismo Leikola vaikutti täysin päinvastaiselta, sympaattiselta ja rennolta jäbältä! Harmittaa etten pyytänyt häntä yhteiskuvaan kanssani, kuten en ketään muutakaan. Tulevaisuudessa jos häneen törmään, menen pyytämään kyllä yhteiskuvaan ja heittämään läpät, ellen jäädy täysin hyvän koomikon edessä. ;)

Ismo Leikola
Kuvakaappaus kohteesta: shinyjack.wordpress.com

Kyllähän noita "isompia ihmisiä" on eteen kävellyt. Suurin osa niitä, joita en tunnista. Vain murto-osa heitä, jotka tunnistan. Ehkä onneksi niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)