perjantai 22. marraskuuta 2013

Tallinnaan


Olen matkalla kohti Tallinnaa! Kesällä kun kävimme, saimme niin paljon ilmaisia bonusmatkoja, että nyt pääsimme hyödyntämään ne. Valitettavasti ystävämme skippasivat tämän reissun kuka mistäkin syystä, kaikille tuli ikävä äidin lihapatojen ääreen, niin lähden nyt H:n kanssa kahdestaan.
Instagrammista muuten seuraamiseni onnistuu paljon enemmän reaaliajassa, mitä täällä blogin puolella nyt tässä lähiaikoina. 
Eilen mm olin niin väsynyt, tämä viikko oli ihan ekstra rankka, kun tehnyt töitä viikonloputkin, onneksi nyt saan hengähtää kolme päivää! ;)

Liikkumiset ovat sujuneet ihan kivasti, ajanpuutteesta huolimatta. Tällä vkolla salilla pääsin käymään kaksi kertaa ja juoksemassa olen nyt käynyt kerran, huomenna ja ylihuomenna vielä aikaa tehdä lihaskuntoa kotona ja käydä juoksemassa, katsotaan mitä saan aikaiseksi. ;) ...vai meneekö ihan löhöilyksi koko viikonloppu? 

Sokerilakko menee myös,no-välillä hyvin, välillä on hankalampaa. Olen kyllä niin sitä mieltä, että jos en olisi päättänyt mistään lakosta, olisi tämä roimasti helpompaa. Olen teininä ollut monia kuukausia, ellen jopa vuoden ilman sokeria, eikä tuottanut mitään ongelmaa. Ei vain tehnyt mieli herkkuja. Nyt en voi kyllä sanoa ihan samaa. :D

Nyt olemmekin jo satamassa, kuullaan myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)