keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Zalandolta tilaaminen

Ensinnäkin haluan kertoa, että jos tilaatte Zalandolta jotain, niin kannattaa varautua normaalia pidempiin toimitusaikoihin. Tilasin viime viikolla itselleni uudet treenihousut, hupparin, parit uudet treeniliivit ja kengät.
Eilen olin ihmeissäni, kun sieltä ei vieläkään ollut tullut toimitusvahvistusta ja tänään sain sähköpostin, jossa luki jotain tänne päin:"emme ole valitettavasti voineet vielä toimittaa tilaustasi. Pahoittelemme tapahtunutta ja toimitamme tilauksesti sinulle mahdollisimman pian lässyn lässyn lää"...
Olin silleen että just just, ärsyttävääkö-todellakin! Parin tunnin päästä tuli sähköposti jossa ilmoitettiin, että: "Tilauksesi on nyt toimitettu..." Tämän jälkeen mietin että mitä? Ensin ilmoittaa, että myöhästyy ja on pahoillaan siitä ja samana päivänä se sitten lähteekin matkaan. Eipä siinä. Uusia treenihousuja odotellessa...
Enpä muuten ollut moneen kuukauteen mitään tilannut. Hyvä vain. Itselläni sattuu olemaan se ongelma, että ei meinaa minun kokoisia vaatteita löytyä urheilukaupoista, kun teineillä (sori kaikki teinit) ei näytä olevan muuta tekemistä kun luuhuta kaikki illat kaupoissa ja niillehän menee samat vaatteet kuin minulle, niin s-kokoiset myydään heti loppuun... Juuri hyvänä esimerkkinä, kävin tässä yksi ilta ja kaikki hienot, joihin silmä osui, ei ollut enää kokoja. Tämän vuoksi tilaaminen on hyvä vaihtoehto, on edes jotain saumoja löytää - hyvällä tuurilla kylläkin - itselleen sopivia vaatteita.

Nyt kun olen pyöräillyt uudella pyörällä töihin, on huomannut miten hankalaa on polkea leveälahkeisilla kollareilla, siitä ei siis tule mitään. Ne lahkeet lepattaa ketjuja kohti vähän väliä ja välillä osuukin niihin. Onneksi on mustat housut, muuten ne olisi oikeanpuoleisesta lahkeesta mustat... :D
Noi tilaamani housut on sellaiset pinkeet, perus jumppatrikoot. Saattaa olla aika järkyttävää alkaa käyttämään sellaisia, kun on tottunut käyttämään löysiä housuja työmatkoilla ja pyöräillessä. Totuttelua vaatii sekin, eiköhän siihen aikanaan totu.



Tässä tämän illan syömisiä. Olen muuten huomannut, että yleensä olen haukannut/syönyt jo sitä ruokaa, josta otan kuvan. Kyse ei ole siitä, että se olisi mielestäni siistiä, vaan siksi, että olen yleensä (lue aina) nälkäinen ja meinaan unohtaa kuvan ottamisen ja muistan sen vasta silloin, kun olen jo aloittanut syömisen, haha!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)