sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Viikonlopun kuulumiset

Viiihdoinkin pääsin taas koneen ääreen, ollut taas niin täynnä tohinaa koko loppuviikko, että!
Perjantaina töiden jälkeen minun miehen kaveri tuli käymään ja vietimme hänen kanssaan illan tässä meillä. Lauantaina koirien kanssa kallioille ottamaan aurinkoa reiluksi puoleksi tunniksi, kun oli niin hieno ilma, kuten on kyllä nytkin! Kävimme muuten äsken taas juoksemassa tuolla niityllä, noi pienet juoksee kovempaa kun minä... :D Cocolla oli korvatulehdus pari viikkoa sitten ja olen nyt 2vko:n ajan antanut sille korvatippoja, huomenna aamulla vielä viimeisen kerran ja sitten toivotaan, että ei tulisi enää takas ja korvan rapsuttelu loppuisi. Ei se sitä enää samalla tavalla rapsuttele kuin pari viikkoa sitten, lähinnä korvan päältä rapsuttaa, varmaan kutittaa kun kaikki karvat ovat menneet takkuun siitä korvan päältä ja alapuolelta. :( Olen joutunut leikkaamaan sen korvakarvoja pois, kun ne ovat olleet niin pahasti takulla tuon lääkeaineen takia, jota sinne korvaan joudun kahdesti päivässä tunkemaan.

Korvapuoli

Cocolla ei ole oikeassa korvassa enää tuota tupsua, mikä on vasemmassa korvassa... :/
Ylemmässä kuvassa tuo tupsu näkyy paremmin.

Eilen olin auttamassa puolesta päivästä iltaan asti kavereita muutossa/siivoamassa sitä niiden vanhaa asuntoa, jonka jälkeen tulin vielä kotiin siivoamaan pariksi tunniksi, kävin suihkussa ja menin koirien ulkoiluttamisen jälkeen niin rättiväsyneenä nukkumaan, ettei tarvinnut montaa lammasta laskea. Tänään on sitten vapaapäivä, tai no- ainahan sitä siivottavaa löytyisi! :D Pari koneellista pyykkiä voisi vähintään pestä. Itsestänikin voisin välillä huolehtia, olin eilen niin naatti, etten jaksanut edes hiuksia pestä. En muista millloin viimeeksi olen pessyt...muutama päivää sitten? Yök!! Niin ryöttäinen olo...

Kirjoittelen vielä tänään myöhemmin Sebastian Trilliant lämpösuojasuihkeesta, jonka ostin samaan aikaan kuin sen GHD:n suoristusrauta+fööni setin ja muut hiustenhoitotuotteet, joista en ole vielä kirjoitellut.

Ja HYI! Olen ensimmäistä kertaa vuosiin lihonnut kesän aikana, ei yhtään hemaiseva olotila! Nyt pitäis tosiaan saada paino ennalleen, jotta ei pääse tottumaan näihin kiloihin. Vaikka en usein vaa'alla käykään, enkä kilon tarkasti painoa katso, mutta jos reilussa 2 vuodessa on 5 kiloa tullut lisää, niin jossakin mättää.
Tämän kesän osalta on mättänyt ainakin tissuttelun osalta - myönnän! Eilenkin muuttoapuna ollessa join lonkeron ja mussutin makaronia, patonkia ja karkkia, vaikka olisin pärjännyt ihan hyvin ilman. Tosin jotain oli pakko syödä ja muuta ei ollut tarjolla, niin on noikin parempi kuin nälkälakko, mutta kuitenkin. Nyt minulla onkin rahka jäisien mustikoiden kera ollut ikkunalaudalla sulamassa auringon paisteessa jo tovin, menenkin tästä katselemaan jos mustikat olisivat sulat, niin pääsisin syömään aamiaista - joka vähän venähti, kun heräsin vasta 10.30!!! Ihanaa oli nukkua noin pitkään. :)

Ainiin, en ole vieläkään saanut kirjoitettua sitä esitietolomaketta sinne Fitfarmille. Tai no, olin, ruokapäiväkirjan viimeistelyä lukuunottamatta, mutta sitten kone kaatui ja se tallentamaton tiedosto siinä mukana, että nyt pitää kirjoittaa kaikki taas uudestaan...Huoh...Siitä nyt jäänyt roikkumaan tämä treenaamisen aloittaminen, laiskuus ja aikaansaamattomuus sen osalta! Tosin, olen ollut niin ylityöllistetty nyt muutama viimeistä viikkoa, etten muista milloin viimeeksi olisi ollut näin paljon kaikkea joka päivä. Ei varmaan koskaan.

Kuullaan myöhemmin lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit julkaistaan, kiitos kommentistasi! :)